Professionele uitstraling van je handtekening?

Offerte aanvragen

Vraag eenvoudig een offerte aan

Professionele uitstraling van je handtekening?

Is je email handtekening toe aan een professionele uitstraling?
Dagelijks vindt er correspondentie via email plaats binnen een organisatie. Om te zorgen voor een professionele uitstraling kun je gebruikmaken van een email handtekening.

Een email handtekening zorgt ervoor dat er vooraf automatisch een email handtekening wordt ingevoegd om het gebruikers of medewerkers makkelijker te maken. De email handtekening wordt opgemaakt naar de huisstijl van de organisatie. Denk hierbij aan logo’s, huisstijlelementen, medewerkersgegevens en social media iconen.

Centraal beheren

Daarnaast is het mogelijk om de email handtekening centraal te beheren. Het grote voordeel hiervan is dat een wijziging direct zichtbaar is bij al uw medewerkers. Zo ontstaat een organisatie-breed beheersbare email handtekening die ervoor zorgt dat iedere medewerker altijd up-to-date is met betrekking tot de email handtekening.

Maak een marketinginstrument van je email handtekening

Gebruik je email om je marketingactiviteiten te ondersteunen en kracht bij te zetten. Met onze oplossing is het mogelijk om met 1 klik gemakkelijk banners onderaan de email toe te voegen. De campagnes kunnen zelfs per afdeling ingesteld worden of voor een bepaalde periode. Dit zijn natuurlijk niet alle functionaliteiten die wij kunnen leveren. Kijk hier voor meer functionaliteiten.

Contact opnemen

handtekening Outlook - de Rechtspraak
Show Buttons
Hide Buttons